Translate

dinsdag 4 september 2012

Lieven mensen,

hier weer even wat nieuwtjes vanuit mijn winkel.

We zijn begin dit jaar met de Dear Jean begonnen. Nu ben ik vorgie week gebeld door Ria, die hem ook heeft meegedaan, of ik even naar die van haar wilde komen kijken.
Dear Jean Ria, waanzinnig mooi


Eerder had ik al een foto van Carol, deze is van allemaal rozenstofjes gemaakt.
Ik vind het zo leuk om te zien dat ieder z'n eigen draai eraan geeft.
 

Dear Jean Carol, supermooi.

.
Weet u al dat er weer een nieuwe BOM aankomt .
Dit is de Civil War Melodies.
het is een fantastisch mooie quilt en de stoffen zijn om van te kwijlen.
Hij gaat van start op 1 januari en het is weer een project van 12 maanden
U kunt zich inschrijven via de website



Dan Heb ik voor vandaag nog een laatste puntje.
Ik ben met een project begonnen voor de stichting ALS .
Hiervan heb ik een aparte pagina gemaakt, deze staat onder de startpagina.
U kunt hier  precies lezen wat er allemaal gaat gebeuren.

Ik wens u allemaal een fijne dag en tot gauw,
lieve groetjes Cora











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten